2018-ųjų rudenį klientus pasitinka atnaujintas „Jeep Cherokee“ modelis. Nežymiai pakoreguota jo išorė slepia daugybę atnaujinimų – tai nauji efektyvūs varikliai, modernios elektroninės sistemos, o naujausios pravažumo technologijos užtikrina, kad su „Cherokee“ būtų galima drąsiai leistis į kelionę, kurios maršrutas navigacijoje nepažymėtas asfaltu.

Jeep Cherokee“ savyje sutalpina turtingą istoriją, pažangias technologijas, aukštą surinkimo kokybę ir, be abejonės, puikų dizainą. Tai – vidutinio dydžio visureigis, daugybei žmonių visame pasaulyje jau tapęs neatsiejama judėjimo mieste dalimi. Be to, juo galima drąsiai keliauti bekele ir kiekvieną važiavimą paversti nepamirštamu nuotykiu.

Efektyvūs varikliai

Naujasis „Jeep Cherokee“ kol kas bus siūlomas su dyzeliniu 2,2 l darbinio tūrio „MultiJet II“ varikliu. Su mechanine pavarų dėže jis pasiekia 150 AG bei 350 N, o su 9 laipsnių automatine – 195 AG ir 450 Nm. Abi modifikacijos gali būti varomos tiek dviem, tiek keturiais ratais.

„Multijet II“ yra moderniausias koncerno dyzelinis variklis – jis užtikrina ne tik aukštą našumą, bet ir mažas NOx bei kitų išmetamųjų dujų emisijas. Variklio degalų purkštukai veikia 2000 bar slėgiu, o stūmokliai, švaistikliai ir alkūninis velenas suprojektuoti taip, kad svertų kuo mažiau ir variklio veikimą darytų maksimaliai efektyviu. Daug svorio sutaupyta turbokompresorių sumontavus į išmetimo kolektorių, o išmetamųjų dujų emisijas iki minimumo sumažina sumontuoti SCR bei DPF filtrai. 2,2 l variklis taip pat atitinka naujausią ekologijos „Euro 6D-Temp“ standartą.

2019 m. pirmąjį ketvirtį prie variklių gamos prisijungs 2,0 l darbinio tūrio benzininis variklis su turbokompresoriumi, pasiekiantis apie 270 AG ir 400 Nm. Jis bus komplektuojamas tik su 9 laipsnių automatine pavarų dėže bei keturių varančių ratų transmisija.

Pirmą kartą „Cherokee“ modelyje montuojamos pavarų perjungimo svirtelės už vairo. Visose keturių varančių ratų versijose su automatinėmis dėžėmis svirtelės montuojamos jau standartinėje įrangoje.

Legendinė 4×4 sistema papildyta naujomis technologijomis

Naujasis „Jeep Cherokee“ siūlo inovatyvias 4×4 sistemas, užtikrinančias maksimalų pravažumą bet kokiomis sąlygomis. „Jeep Active Drive I“ užtikrina saugumą ir ekonomiškumą: paprastai „Cherokee“ yra varomas priekiniais ratais, tačiau vos vienam jų praslydus, akimirksniu įjungiami galiniai ir sistema kiek įmanoma greičiau suvienodina visų ratų sukimosi greičius.

„Jeep Active Drive II“ papildo „Active Drive I“ keliomis labai svarbiomis funkcijomis. Tai 4WD lėtesnės pavaros sistema, leidžianti įveikti net didžiausią bekelę, ir nusileidimo nuokalne sistema, kuri saugiai nuvažiuos nuo kalno vairuotojui kontroliuojant tik vairą.

„Jeep Active Drive Lock“ yra priedas prie „Active Drive II“ – sistema leidžia blokuoti galinį diferencialą ir taip įveikti itin sudėtingas atkarpas. Kartu įdiegta „Selec-Speed Control“ funkcija, ideali lėtai judant per akmenis ar kitus sudėtingus objektus. Ji leidžia nustatyti greitį nuo 1 iki 9 km/val. ir atleisti akceleratorių – automobilis pats lėtai judės nustatytu greičiu, žmogui kontroliuojant tik vairą. „Jeep Active Drive Lock“ galima tik su „Trailhawk“ specifikacijos modeliais, kurie Europoje bus pristatyti 2019 m. pirmąjį ketvirtį.

„Selec-Terrain“ sistema montuojama visuose 4 varančius ratus turinčiuose „Cherokee“ – ji leidžia pasirinkti vieną iš keturių važiavimo režimų ir optimizuoja automobilio technines charakteristikas sniego, smėlio/purvo dangoms arba sportiniam važiavimui. Pasirinkus „Auto“, režimą pagal vairuotojo elgesį ir kelio dangą sistema nustato pati. „Trailhawk“ modifikacijoje yra papildomas „Rock“ važiavimo režimas, skirtas sudėtingiausiems išbandymams bekelėje.

Pirmą kartą – pažangi ketvirtos kartos „Uconnect™“ sistema

Naujajame „Jeep Cherokee“ taip pat montuojama naujausia komunikacijos, pramogų ir navigacijos sistema „Uconnect™“. Priklausomai nuo pasirinktos komplektacijos, ji gali būti valdoma 5, 7 arba 8,4 colių lietimui jautriame ekrane. Ketvirtosios kartos sistema veikia greičiau nei ankstesnė, jos valdymas tikslesnis, o ekrano raiška – aukštesnė.

„Uconnect™“ galima valdyti ne tik garso sistemą, bet ir klimato kontrolės nustatymus, o išmanųjį telefoną prijungti su „Apple CarPlay“ bei „Android Auto™“ programomis. Pagrindinės automobilio sistemos funkcijos gali būti valdomos balsu – taip užtikrinama, kad vairuotojui nereikėtų nukreipti žvilgsnio nuo kelio ir jis galėtų važiuoti saugiau.

Naujasis „Cherokee“ bus siūlomas su keturiais įrangos lygiais: „Sport“, „Longitude“, „Limited“ ir „Overland“. Jau standartinėje „Sport“ yra aštuonios saugos oro pagalvės, galinio vaizdo kamera „ParkView“, autonominio stabdymo sistema su pėsčiųjų atpažinimo funkcija, aklosios zonos stebėjimo sistema bei kitos saugumo sistemos, o taip pat – LED žibintai, 17 colių skersmens ratlankiai bei 5 colių skersmens lietimui jautrus ekranas.

„Longitude“, papildomai prie „Sport“, turi beraktę atrakinimo bei užvedimo sistemą, galinius parkavimo jutiklius, dviejų zonų automatinę klimato kontrolę. „Limited“ papildomai komplektuojama automatinio parkavimo „ParkSense Parallel“ sistema bei aktyvi kruizo kontrolė „Adaptive Cruise Control-Plus with Stop & Go“, „Nappa“ odos salonas, elektra valdomos ir šildomos priekinės sėdynės, 18 colių skersmens ratlankiai, 8,4 colio skersmens ekranas bei elektra pakeliamas bagažinės dangtis.

„Overland“ į kasdienybę įneša dar daugiau prabangos: „Cherokee“ su šia komplektacija užmontuoti 19 colių skersmens ratlankiai, dvigubas „CommandView“ stoglangis, minkšta „Nappa“ oda padengtas salonas, visos šildomos sėdynės, o priekinės – dar ir ventiliuojamos, „Zebrano“ medžio akcentais padengtas šildomas vairas.

Kitos JEEP naujienos