Nuo atsitiktinės pažinties Londone iki apgalvoto sprendimo Lietuvoje – dalinamės mūsų pirmojo MG pirkėjo įspūdžiais ir pasirinkimo motyvais.

Prieš keletą mėnesių Londone netikėtai atrastas automobilis šiandien tapo kasdieniu kelionių palydovu Lietuvoje. Taip savo pažintį su MG Motors gamintoju apibūdina pirmasis žmogus Lietuvoje, įsigijęs MG HS modelį. Pasak jo, šis automobilis pasiūlė visas reikalingas savybes už kainą, už kurią rinkoje įprastai galima gauti gerokai mažiau.

„Viskas prasidėjo nuo vizito Londone, kur nuomos punkte gavau MG HS. Vizito metu man reikėjo patogaus, šeimai tinkamo SUV. Kaip žinia, nuomos kompanijose nebūtinai gauni raktelius būtent to automobilio, kokį rinkaisi iš anksto. Gavęs raktelius nuo MG pirmiausiai maloniai nustebau komfortu, o po kelionės modelis įstrigo kaip netikėtas atradimas. Grįžus namo pradėjau domėtis giliau“, – pasakoja Karolis Mikalauskas, tapęs pirmuoju MG pirkėju Lietuvoje.

Nors prekinis ženklas daliai vairuotojų vis dar kelia klausimų ar net abejonių, MG automobilių istorija siekia daugiau nei 100 metų. Kadaise tai buvo britiško sportiškumo simbolis, o prieš kelis metus šis vardas prisikėlė naujam etapui – su šiuolaikišku dizainu, išmaniomis technologijomis ir 7 metų garantija, kuri Lietuvoje retai sutinkama net tarp žinomiausių gamintojų.

Siūlo daugiau už mažiau

„Vairuojant šį modelį intuityviai supranti, kad jis siūlo daugiau, nei kainuoja. Džiugina ne tik gera garso izoliaciją ar komfortiškos sėdynes, bet ir tai, kaip apgalvotai išdėstyti valdikliai, kiek daug saugumo technologijų įdiegta jau bazinėje komplektacijoje. Be to, 7 metų garantija – tai signalas, kad gamintojas pasitiki savo produktu. O tai leidžia labiau pasitikėti ir pačiam“, – pasakoja naujasis savininkas.

Sprendimą įsigyti būtent šį modelį lėmė ir racionalus kainos bei kokybės santykis. MG HS yra bene pigiausias modelis vidutinio dydžio SUV segmente ir varžosi su tokiais modeliais, kaip „Kia Sportage“, „Hyundai Tucson“ ar „Toyota RAV4“. Visų jų privalumai žinomi ir vertinami: „Toyota“ garsėja patikimumu, „Hyundai“ – technologijų integracija, „Kia“ – dizainu ir komfortu. Tačiau visose srityse MG kainos ir to, ką už ją gauna pirkėjas, santykis, pralenkė varžovus –  sako mūsų pirmasis MG klientas.

Džiaugiamės galėdami atstovauti šį istorinį, bet iš naujo atrandamą prekės ženklą Lietuvoje.

MG yra vienas seniausių automobilių prekių ženklų, o šiandien jis vėl atrandamas visoje Europoje. Pirkėjai, ieškantys racionaliai įkainoto, bet visapusiškai išbaigto automobilio, šį vardą vertina iš naujo. Lietuvoje jau pastebime sparčiai augantį susidomėjimą tiek tarp fizinių, tiek tarp verslo klientų.

Šią tendenciją patvirtina ir tarptautiniai skaičiai – MG tapo vienu sparčiausiai augančių automobilių prekės ženklų Europoje. Vien Vokietijoje pernai buvo parduota daugiau nei 20 tūkstančių MG automobilių, o Jungtinėje Karalystėje tai – sparčiausiai pagal pardavimus augantis prekės ženklas, jau patenkantis į TOP10 ir lenkiantis tokius vardus kaip „Renault“, „Peugeot“ ar „Vauxhall“ („Opel“).

Nors Baltijos šalyse MG dar tik pradeda įsitvirtinti, pirmųjų vairuotojų atsiliepimai rodo, kad tai – rimtas žaidėjas konkurencingoje naujų, prieinamų automobilių rinkoje. Šiuolaikiniam pirkėjui, kuris nebijo išbandyti naujų sprendimų ir vertina tai, ką gauna už išleistus pinigus, MG tampa vis dažniau pasirenkamu, logišku pasirinkimu.

07/08/2025