Naktinio Vilniaus šurmulyje pristatytas naujas „Ducati“ flagmanas

Vasarėjantį savaitgalį, kai naktinės Vilniaus gatvės prisipildo jūromis žmonių, Lietuvoje buvo pristatytas naujasis „Ducati Diavel V4“ motociklas. Pirmieji su naujuoju modeliu iš arti susipažino prestižinio naktinio klubo „Materialistė“ lauko terasos atidarymo vakaro svečiai, o taip pat išskirtinis motociklas negalėjo praslysti pro akis ir visiems Vilniaus gatvės lankytojams.

Naujojo modelio pristatymas veržlumu ir emocijomis alsuojančiose naktinėse Vilniaus gatvėse – ne atsitiktinumas. „Diavel“ šeima pasižymi didele galia ir sportiškomis važiavimo savybėmis, o taip pat ir dizainu, išsiskiriančiu visoje motociklų bendruomenėje.

Sukurtas būti greitu

Pirmasis „Ducati Diavel“ buvo pristatytas 2010 metais ir tapo antruoju „cruiser“ tipo italų gamintojo motociklu istorijoje. Antroji modelio karta pasaulį išvydo 2015, o per daugiau nei dešimtmetį buvo išleisti net keli specialūs modeliai, kurti kartu su tokiais prekiniais ženklais kaip galingų automobilių kūrėju AMG ar populiarių stilingų rūbų gamintojais „Diesel“. 2016 metais pristatytas „XDiavel“ modelis tapo greičiausiai įsibegėjančiu „Ducati“ – 100 km/val greitį pasiekdavo per mažiau nei tris sekundes.

Naujasis „Diavel“ varomas vizitine itališko prekinio ženklo kortele tapusiu keturių cilindrų, išdėstytų 90 laipsnių kampu, varikliu, išvystančiu 168 arklio galias ir 126 Nm sukimo momentą. 211 kilogramų sveriančiam motociklui tai užtikrina pakankamą galios rezervą važiuojant bet kokiu greičiu. Tiesa, galingas variklis aprūpintas pažangia, degalus taupyti padedančia technologija – tada, kai variklis dirba žema apkrova, atjungiami du galiniai cilindrai. Tokiu būdu mažinamos degalų sąnaudos bei didinamas terminis komfortas vairuotojui.

Vairuotojo saugumą užtikrina tokios sistemos, kaip stabdžių galią, atsižvelgiant į motociklo pokrypio kampą, paskirstanti posūkio ABS sistema, moderni stabilumo bei traukos kontrolė ar netgi „Ducati Wheelie Control“, neleidžianti netikėtai pakilti priekiniam ratui. Tam, kad pavyktų efektyviau išnaudoti visą turimą galią, „Diavel“ aprūpintas ir starto kontrolės sistema, turinčia net tris skirtingus lygius – dėka kruopščiai suderinto veikimo, „Ducati Power Launch“ užtikrina tai, kad „Diavel“ ir toliau išliks vienu greičiausiai besibegėjančiu „Ducati“ gaminiu. Žinoma, kartu su galingu varikliu būtini ir patikimi stabdžiai – priekyje montuojama naši „Brembo Stylema“ stabdžių apkaba, taip pat naudojama ir sportiniame „Panigale“ modelyje.

Sportiškos išvaizdos bei savybių motociklas pritaikytas tiek jaudinančioms kasdienėms kelionėms, tiek rinkti tūkstančius kilometrų greitkeliuose. Patogi sėdėjimo pozicija, pastovaus greičio palaikymo sistema ir variklis, reikalaujantis alyvos keitimo kas 15000 kilometrų, užtikrina kelionių komfortą.

Išvaizda, priverčianti atsisukti

Nepaisant įspūdingų techninių charakteristikų, vienas ryškiausių šio itališko motociklo bruožų yra jo išvaizda – įkvėpta „muscle cars“ automobilių, superherojų bei atletų, pasiruošusių startuoti sprinto bėgimą. Raumeningas plačių „pečių“ siluetas išduoda motociklo charakterį vos tik jį pamačius galinio vaizdo veidrodėlyje, o unikalios formos galinis LED žibintas neleis „Diavel“ sumaišyti su jokiu kitu motociklu.

Unikali šio modelio detalė – keturi išmetimo vamzdžiai, sumontuoti vienoje pusėje. Kuriant juos buvo atsižvelgta ne tik į dizainą, bet ir sukuriamą garsą – motociklų entuziasto ausis iš toli atpažins keturių cilindrų variklio gausmą.

Susipažinti su naujuoju „Ducati Diavel“ galima „Autobrava Motors“ salone Vilniuje, šio modelio kaina Lietuvoje prasideda nuo 26 500 eur.

31/05/2023